Monday, October 8, 2012

2 years

commitment in relationship.. 

aku tak tahu la nak kata macamana.. 

but seriously, i do enjoy single life.. 

sape kata single life tu tak best.. 

orang yang cakap gitu hanya orang yang tak pernah b'relationship je tau.. 

bila difikir2 semula, aku faham la kot nape people ask for break up just sebab takleh nak commit.. 

commitment tu berat.. 

you have to consider not only you, but evryone and evrything that involved.. 

so, if you jenis takleh nak bagi effort on relationship, i think better you stop la.. not hold.. holding is painful coz of the waiting..

haritu aku tengok drama Julia.. kul 7 kat tv3.. 

aku ni dah la jenis jarang tengok tv.. then tup2, time aku tengok episod tu, julia bertunang dengan orang lain instead of bf sendiri.. 

the thing is, bf tu ask her to wait another 2 years.. 

aku tahu, most of guy la akan cakap, 2 tahun takde apa.. kejap je..

but to girl, 2 tahun tu anything can happen..

lg sadis bila lelaki tu janji2 nak datang rumah, 2 3 kali, tak pernah muncul.. haaaa.. ini boleh menimbulkan marah terhadap kami2 (ppuan) yang menonton.. hakhak..

satu.. 2 tahun tu, kat bumi ni, banyak radiasi.. kami akan jadi semakin berusia.. kulit dah tak halus mana dah.. ha.. ini, mane2 ppuan pon takot kot.. lol.. 

kedua.. awk ingat kami2 ni percaya sangat ke dengan lelaki.. hahahaha.. ini seyes.. aku rasa insecurity is the best word.. sebab, takde apa yang mengikat kita kecuali hubungan kapel yang dah terang2 tuhan tak suka.. ha.. you tell me, where i can grab you tight? na-daa.. 

ketiga.. halo.. you terang2 dah bape kali mungkir janji.. not only to the lady, tapi towards that girl's family.. and how do you think her family will be ok with you dating her for another 2 years? 

hahaha.. ok tapi mungkin aku patut paham jugak watak lelaki tu kot.. just to be fair la kan.. 

tapiiiiiii.. aku tengok lelaki tu keje elok jek.. takde la orang susah pon.. tapi, apa hei nyer sampai tak datang kat umah perempuan tu kan.. urm.. ko tak serius la kan sebenarnya? tak show effort pon.. takleh bagi komitmen la kan??

hahaha.. memang patut la julia tu gi bertunang ngan orang lain.. 

jadi, takpela.. terima la seadanya apa yang dah berlaku.. 

tapi, ko tu hero gak dalam cita tu.. of course in the end, julia stil akan jadi milik kau.. cuma, buat episod ini, ko tak berjodoh lagi la dengan julia tu.. haha.. 

ada jodoh tak kemana ye dak.. 

k la.. malas aku nak komen hal drama ni.. hal aku pon tak settle.. ngee.. tata.. 

No comments: