Tuesday, March 16, 2010

Batu2 di atas kepala..

ok.. sy juz nk bgtau sy bz lately..

lepas present utk kelas Env Industrial Mgm aritu, sy rse sgt lega.. mcm sebuah batu besar dh di letakkan ke tanah dan bukan di kepala n bahu sy lg.. huhu..

tp.. masih ada lg batu bata yg dok tercongok lagi di atas kepala dan bahu diminta untuk diturunkan satu persatu.. masalahnya.. nk tggu mereka turun satu persatu, satu badan rasa sakit.. adoiyaii.. tpaksalah sy bsabar..

one thing i learn ketika mengadu kesakitan pada seorg kawan sy, dia kata "Dont think too much.. but act"

yeah.. ada kebenaran dalam kata2 nya itu.. tapi standard la.. lumrah perempuan pikir jauh-jauh ni.. pastu dok risau sorang2, n serabutkan kepala otak sendiri.. haha.. walhal kadang2 bendanya hanya simple sahaja..

tapi kira ok gak aku just menserabutkan kepala otak sendiri.. kalo la dibueknyo den serabotkan kepalo org len gak macamana tu? maka bersyukurlah wahai kawan-kawan ku.. kerna aku tidak memberi bebanan tersebut pada kamoo2 semua.. huhu.. tapi kalo ada yang terasa, minta maap la ye.. tidak terniat langsung di hati untuk menyusahkan kamu.. huhu..

ok.. jd, pada hari jumaat ni ada member ajak tengok alice 3D di Mid Vall! yeay! mmg aku nk sangat tgk.. kat melaka aritu fullhouse! hampeh jek! huhu..

pada hari sabtu pulak g concert! yeay again! tp, dgn harapan concert abeh b4 kul 12 so that i can catch up the last train.. hehe..

and on monday i have to go to ampang.. maybe, alone.. sb untuk research aku.. huhu.. wish me luck k.. g ampang tu, aku nk redah je.. selepas dihalatujukan oleh L.R secara yahoo messenger.. sungguh effisyen betul teknology sekarang kan.. tidak perlu bersua muka.. haha.. mengarut je aku ni.. hehe..

pastu prepare for colloquium.. hmm.. wish me luck!!!

p/s: after masuk kelas Env Industrial Mgm tu kan, die mbuatkan aku berfikir untuk bekerja and kutip seberapa banyak ilmu di dada dan bila agak2 ilmu tu dah cukup, baru layak untuk sambung phD.. huhu.. sebab org2 yang sambung phD yang berada dalam kelas tu sumenye berkaki lebar! saya cemburu dengan ilmu mereka.. huhu..
tapi, xtau la kalo diri ni layak untuk menjadi seperti mereka or tak.. kerja pon xdpt lg ni.. huu..

10 comments:

hyunnie said...

huhu..xpe khai ssi..teruskn usaha..
bertahan~ fighting!
hard2 1st,later easy2..huhau..
tintong je aku..(broken gle..ade ati nk jd cikgu =P)

Khairahimo said...

u dont drop my water face arr.. hahaha..
insyaAllah selagi leh btahan aku btahan.. huhu..
ala.. chegu aku pon broken2 gak.. kamu olang dont play2 ar dalam saya punya kelas ar.. hahaha.. kire ko dh capai std chegu aku r.. fuyoh2!

hyunnie said...

kureyo..huhu..
p/s. khai ssi..=( aku lak mrase batu2 di atas kepala..intebiu2..adoiyai..shirho~..mlsnye nk bcakap..

Khairahimo said...

aigo2.. kwnchanayo? ala.. intebiu ni ok kot.. yg ko g utk sime darby tu, mmg antara the hardest intebiu kot.. megna yg ckp.. huhu..

hyunnie said...

deh..huhu..bkn intebiu cikgu pn..
ni aku sj mntk keje kt kumon (lbh krg cikgu r gk kot)..kna intebiu r lak..aku ske2 je..kn dh pdn muke..huhua

Khairahimo said...

waaa.. seyes ke?? hehe.. ala.. kurg lbh r klo kje kat kumon tu ala2 chegu la gak kn.. hehe.. best gak kumon.. huhu

hyunnie said...

kure..tu r..krg lbh cikgu gk kn..
cuak je aku intebiu2 ni..neves breakdown kang..adoiyai..
eh..khai ssi,mntk tlg leh..nk copy resume leh..nk refer..

Khairahimo said...

huhu.. leh je.. skrg gak aku g attach k.. hoho.. tp.. xde r baguih mne pon..

hyunnie said...

kureyo..komawo khai ssi..
xpe..ok je.nk tgk contoh..aku nye ni ntah pape je..huhu..ko sent kt emel ek?yahoo?
miahn..kaco ko je..ko x bz ke..

Khairahimo said...

a'ah.. kt email kabur dan maze ko (maze dlm BM apa? hahaha)..
xpe2.. xde r bz.. tp ati dok dup dap dup dap r.. ptg ni kne jumpa Dr., nk kne tnjuk abstract.. mcm x baguih mne pon.. huuu :S riso2..