Monday, March 21, 2011

data overload




ok.. psiko tak tengok data banyak2.. ahahaha.. aku sudah fening!! in baru guna formula yang aku pakai untuk kira loading.. aku baru terhegeh2 nak buat ada satu part lagi calculation.. haih..

agak poyo la tunjuk data di sini.. kan2..

mesti ada yang terpsiko..

maafkan saya.. saya bukan nak berlagak atau menunjuk tentang research saya..

sebenarnya benda ni hanya sekelumit je..

i mean.. sekelumit je didalam dunia research! kerdilnya research saya.. huu..

ok dah.. bye~

p/s: rabu ni meeting progress.. -_-" psiko nyer idup saya.. sobs sobs..

5 comments:

hyunnie said...

waaa..hebat ah..
ko gune excel je ke..dasat..
biase wat pivot table x?
aku pn keje dk tgk data gk..
wt analysis..skt2 je la tp..huhu
neway, fighting khai changmin ssi~

Unknown said...

aah.. guna excel je.. calculate ada formula..
pivot table tu gane?
hee.. chayok2.. xsbr nk keje mcm ko.. eh ble nk blnja aku mkn ni? isk2..

Khairahimo said...

eh.. tpakai gmail formal lak.. ahahaha..

hyunnie said...

huhu..aku pn xreti sgt pivot tu..
bru blajo..tu pn copy paste je..huhua
huuhu..blnje bleh je..ble mo dating ni..?asik bz je..eh,asik blik umah je..ahax..
ko jd x amik cable tu..otohke?

Khairahimo said...

nk cable tu.. tp xtau ble.. 2 la.. weekend asik blk je haku.. ahahaha.. ko weekdays, blk umah sewa ke? ke umah sg.buloh?