Wednesday, November 30, 2011

this is my house.. virtually..

nowadays, aku ada satu kegilaan.. ok la.. ekceli aku mmg kaki game2 facebook..

fb tu bosan ok klo takde game.. 

mungkin aku akan terus deactivate je profile kalo takde game2 yang menarik.. dan cowok2 yang gantang.. ahaha.. ok.. tu tipu.. 

and sekarang, kegilaan men game tu turun ke sims social.. ok look.. if i'm in UPM, confirm sh*t la kan aku tak dapat bukak game ni time kat ofis.. which i dont think i can make a 300k house..  


ok.. this is my house.. my sims house.. i wish someday i wud b able to hv a rm300k house with a nice landscape for me to escape from hectic life.. haha.. talking abt real estate.. insyaAllah.. :P

i dont have any idea how to decorate my house.. see all the rompong2? haha.. tunggu aku kumpul duit hasil dari memasak or main piano k.. menangis!! sobs sobs.. 

konsep? na-daa.. sedap mata memandang dan kemas.. cuma skrg suddenly aku add up that meja that look like tangga and put my jacuzzi there.. aku nak ia kelihatan seperti di atas satu level.. tapi.. ntah la.. takde idea, dan takde duit.. semalam duit aku ada 30k.. tapi arini dah tinggal 8k jek.. sebab banyak beli frame tetingkap dan pintu.. mahal ok! susahkan jadi komposer n chef! takde banyak income.. tunggu jadi celebrity chef macam chef wan baru best.. tapi.. really need a hard work! huhu.. 

and how do i put the lake and the jacuzzi at the same level? do i have to make another tangga illusion? *sigh

mak n adik saya kata, it's dull.. danggg.. semalam baru kena tegur pasal kerusi dunkin donut aku tengah2 laman.. tak panas ke.. nah.. arini aku dah letak bawah payung n pokok kelapa.. kene buah kelapa terhempap kat kepala, nasib la ko sims.. ahaha.. 

p/s: aku suka rumah kat isle of esme dalam breaking dawn.. nak2 lagi pintu kaca besar yang edward tolak masa dukung bella.. ngahaha.. gatai2.. :P

No comments: