Thursday, April 25, 2013

K dan Kali Pertama

Aku hantar cerpen hari tu ke dubook press..

tapi aku tersangatlah bengong sebab brader dubook dah cakap, hantar 3k perkataan.. tapi aku dah terlebih sampai 4k..

and walaupun aku rasa macam typical sikit cerita aku.. tapi, aku gagahkan juga sebab the early part, memang it happen in my life..

alhamdulillah.. kelmarin brader dubook dah emel aku..

dan aku rasa aku menang tipis je untuk dipilih bersama 9 yang lain..

tu pon sebab aku tengok brader dubook dok bising2 kat twitter dia, ada 5 je yang betul2 berkualiti untuk buku Kali Pertama yang akan dia jual di PBAKL nanti..

katanya makwe2 sekarang tak pandai nak mengarang..

even aku pon rasa macam ye ke ni.. boleh hantar ke ni.. berkualiti ke.. at least i beat 30 others.. haha..


K tu la aku~ haha.. 

gi la beli time kat pesta buku antarabangsa nanti k.. 

p/s: brader dubook dok tanya, kau ni jantan ke perempuan sebab email aku 'khai megat'.. haha.. ok sorry.. 

7 comments:

sweet life said...

nak signn.... :P
hahaha

Unknown said...

wahhh... dah jd cerpenist ya skrg! hihi
nak tangkap gambar boleh??? =)

Khairahimo said...

haha.. ngek korang.. pakai cop jari boley? hahaha.. pastu amik gmbo k.. lol..

Unknown said...

cop kaki laa... besar skit! hahahaha

hyunnie said...

wahh..hebat~ joha2..
mana nk dpt ni..huhu

ara_niey said...

slm.

tumpang lalu..hehe~
congrats!^^

Khairahimo said...

wslm.. tq.. :)