Tuesday, September 8, 2009

saje cite2

urm.. arini genap 5 ari aku dok kt opis ni bl terikat ngn grf.. ekceli aku xtau nk cite apa sb aku rse my life is not so interesting lately ni.. huhu..

hurm.. nk cite apa ya..

taw x aku rse 2009 ni adalah tahun yg x brapa nk best utk aku.. or might say utk semua yg lahir tahun harimau.. shud i believe on chinese zodiac? no coz i'm a muslim! tp.. leh d katakn rata2 tiger mengalami kesukaran thn ni..

dr segi logik akal, myb d sebabkn awl tahun ini adalah final sem utk most of student yg 4 thn pengajian.. so.. dgn fyp n viva, sgt2 la ttekan.. dgn segala mslh n dugaan yg melanda, mjadikn most of my fellow tiger mengeluh n lelah dgn tahun ni..

bl sume dh grad pulak, timbul pkara baru.. sume2 pon trying to survive dlm dunia yg fanaa ini.. huhu.. ssh tu.. everybody is trying to breath.. klo mne yg bnasib baik, ade je org yg mbantu utk menarik die ke ats.. utk yg tidak bnasib baik, tpaksa mcari jln sndri..

lps tu.. utk aku lak.. d tambah dgn aku break ngn si dia, lg la tense.. pelbagai bnda aku pk.. the wrongs n the donts yg tlh mnyebabkn hub jd begitu.. huu.. nk nyesal pon x gune.. bnda dh blaku.. pasni x tau nk cr mcmane pesen dh.. dh r aku agk cerewet.. adoi.. xpe.. aku pcaya dgn jodoh.. aku bserah je la pd Allah swt.. lgpon that is not my priority rite now..

segala dugaan n cabaran yg d lalui akhirnya d bayar dgn kesenangan.. slps grad, aku trus smbg master.. n alhamdulillah aku dpt scholarship.. dpt la ringan kn ckit beban mak ayah aku.. wpon x byk tp at least, mreka x perlu dh ssh2 bg duit kt aku.. huhu..

mntk d permudahkn segala urusan harian.. amin..

No comments: