Thursday, January 3, 2013

2013: resolution

haluuuuuu 2013!

ok.. this year resolution.. hurm.. 

1) be a good servant of Allah swt
2) be a good daughter to mak ayah
3) be a good sister to my siblings
4) abeh kan stadi - ini serius!
5) kerja cepat2 - ni pon serius
6) be a good gf to inche bulat
7) capai berat 55kg? hahahaha.. 
8) be a good fren to my besties~
9) be a sweet gentle yet strict woman.. ha.. giteww... 
10) risik.. ehhhhh?? ngahahaha.. sape cpt dia dpt.. :P

ngahaha.. ok yang last tu saje gedik ngan korang.. huahaha.. apa lak aku nyer resolution.. takkan aku yang gi meminang inche M kot? leh gak kalo nak.. huahaha..  

tu je kot.. perihal stadi.. serius i pray to Allah swt to give me strength.. coz i need it.. my heart is dull.. dulu takot tapi sekarang, redah aja la apa yang berlaku.. what u give u get back la kan.. kalo ko malas, ko dapat la bahana dia.. tu je makan dia.. 

ok dah.. back to work.. and work out.. ngahaha.. 

salam~

1 comment:

sweet life said...

ok... ok... aku paham ko nak jadi be a good fren to my besties...
yeah... sila jawab tepon.. bila aku call... tu je wish aku... haha

good luck for master...
redha je.. if kena mcm aku..
tu dah dugaan aku...

eat all the bullets..

semoga ko dipermudahkan ALLAH... aminn