Friday, November 23, 2012

young and silly

huhu.. ok sape ada myspace? berkurun ok!

arini inche nyawa tetiba anto chat fb '~k@rAM3L~'

ahaha.. tkezut berok ok.. ciss.. stalker!! 

trus aku pegi cari balik myspace aku.. tak tentu arah! ha.. cuak2.. yela.. malu kot.. aku ni dah la suka mengomel dimana2 ada tempat d panggil 'blog'.. haha.. tu lom msuk lagi blog kat friendster aku..

tapi blog kt myspace xleh bukak sebab aku x sign in.. nk sign in acanerrrr.. password tak ingattt.. hehe.. 

sudahnya tadi mintak tolong inche nyawa untuk pinjam id dia.. lolx.. bila tanya tang pasword, aku siap kena usik lagi tu pasal no matrik.. haha.. 

ye.. saya tak ingat no matrik awak.. kita tak kawan kan dulu.. ngahaha.. nombor motor awak? lagi la tak tahuuuuuuuu!!! ngahaha.. yang saya tahu awak slalu bawak rumet awak.. kasihan motor tu.. ngehehe.. :P 

*sebagai kawan, saya terharu la gak awak ingat no matrik saya.. tapi sebagai nyawa, tak terharu ponnnn.. haha.. :P

ha.. ok.. ada 3 je blog post kt ctu.. pheww.. tapi isi kandungan nya.. masyaAllah.. aku leh tepuk dahi der.. seyes budak2.. ngaha.. alaaa.. sekarang pon budak2.. tapi tu lagi budak2.. betullll.. tak tipuuu.. 

tapi takde pe pon.. pasal perihal syok sendiri.. haha.. dulu2 nyer skandal.. ahahaha.. time flies.. well, feeling tu pon takdak dah.. silly me.. 

tapiii.. aarghhh.. maluuu! seyes.. its like bagi nyawa ko tengok gambo ko masa kecik time bogel.. n there's nothing u can do about it.. huh? hahahaha.. ha.. tapi malu la.. yela.. hal2 dolu2 kan.. bits n pieces of me.. well, that's what makes me, me.. so, i guess, telan je la.. haha.. even kena usik2.. 

young, silly n desperate.. yeah.. that's me.. dulu2 pon slumber je confess2 ni.. nampak sangap? haha.. yang saya tahu sangap tu orang melaka cakap menguap.. ye menguap ketika mengantuk.. kami cakap sangap.. sangap lain saya tak tahu ok! 

for me its ok kot for a woman to confess.. hmm.. takpela.. nothing to lose pon.. at least i've been there n feel rejected.. ouh.. actually takde rasa apa pon sebab rejected by someone yang aku sendiri pun takde perasaan.. just sebab rasa he's someone yang baik untuk dibuat suami.. ha.. gitu.. wakaka.. malu? entah.. tak pon.. but i respect him.. 

ah.. kisah lama.. ko hado taking risk macam tu? takde kan? hakhak..  

kan dah cakap tadi.. young n silly.. XD

tapi actually aku pon tak paham dengan diri sendiri.. young n silly.. scandal-ing, but still choosy n afraid to commit.. mungkin sebab tu tuhan juga rasa yang aku bersungguh kot.. sebab tu d reject..  

for anyone who's looking for someone.. hurm.. actually you have to change to be someone yang easygoing.. understanding.. sensitive with people's feelings.. not too agressive n pushy.. treat them like friend.. friend who u cant control.. say aku kau.. they respect u more.. haha.. ini antara yang saya kutip sepanjang menjadi bodoh n experimenting tu.. and now, i shared with you.. 

and if the guy still doesnt seem interested with you, ramai lagi yang leh dibuat kawan kan.. 

hidup ni pendek je.. masa muda kau lagi pendek.. asalkan kau pandai jaga diri dan maruah kau, yang lain tu takdak hal.. bukannya kau berzina.. 

insyaAllah ada jodoh d mana2.. lambat or cepat je.. orang yang ada segala2nya belum tentu lagi terbuka hatinya untuk kawen selagi jodoh tak sampai walaupun ada calon.. jadi, bersabar la untuk semua hati yang masih menunggu.. :)

eh.. tetiba lari topik.. awal2 tadi pasal blog lama.. tetiba masuk pasal confess2 pulak.. haha..

blog ni macam diary gak.. dulu i kept a diary.. cisss.. yang tu kalo inche nyawa baca, tak tahu la mana aku nak letak muka.. hahaha.. yang tu lagi berkurun.. zaman sekolah kot.. crushes.. aaaa.. damnnn.. kena cari n bakar.. walaupun sayang.. haha.. bila baca kadang2 teringat gak feel tu.. tapi time baca je la teringat.. nothing more..

k.. chow.. ;)

3 comments:

sweet life said...

hahaha... aku tau sejarah hidop ko :P

hahaha... sekarang nyer entry pun budak-budak gak lor... :P

aku dah selamat bakau kan diary aku..
sbb mak aku dah baca!!!
abes scandal aku dia dah tau...
then aku terus bakau!!!

baek ko bakau... bakau jangan tak bakau.. hahahahahaha

Khairahimo said...

hahahaha.. peh3.. siap mak tau tuhh.. aaaa.. bhy2.. nti aku nk cr gak la..

sweet life said...

kesah lama...
alahhh naluri mak..
ko sorok camner pun dia akan tau gak..
sekali selak je!

by pun kantoi disebabkan naluri mak.. haha