Wednesday, June 3, 2009

Putera Katak

arini aku jd hero dlm umah.. aku bjaya tgkp seekor katak yg sgt besar! hoho.. ayh aku pon geli mau pgg..

aku tgkp guna net ikn sb katak tu besar sgt n die pegi kt bwh krusi yg ssh utk d capai..

ade la sekali aku sje lps kn sb kaki die mcm tjuluq kuar dr frame besi net tu.. jd, aku angkt r net tu sb kesian, kot2 patah ke kaki die kne serkup bgitu.. maka.. melompat la si katak tsebut..

ayh aku dh bising2.. haha.. apa lg.. kali ni aku tgkp btul2.. hakhak..

dpt.. hodoh r katak tu..

putera katak kot..

aku buang dekat2 parit umah aku.. nk msuk dlm parit kesian.. sb aku tau ade ular or biawak dlm tu.. huhu.. tp bl ayh aku tnye, buang dlm parit ke? aku ye kn jek.. hakhak.. jgn bgtau sesape tau.. bohong sunat.. raya ni, klo pnjg umo, aku mntk maap..

skrg area umah aku ujn.. believe it or not, area after jiran aku, kering jek..

katak tu pggl ujn kot.. haha..

alhamdulillah.. syok aku tduq mlm ni..

2 comments:

d34dst4r said...

xtangkap gambo ngn frog prince ko??

Khairahimo said...

xsmpt. aku nk kuar time tu.. syg kn.. klo x, leh wt kenang2an.. hakhak..