Friday, September 3, 2010

hari kemerdekaan-raya-hari malaysia

uish.. saya tak sabaq nak raya dah ni.. lepas raya, berdebar2 dengan jeng3.. hahaha.. kolokium!! benci haku..

raya tahun ni saya pkai jubah.. with turquoise colored flower on it.. ok.. i hate blue.. but i like turquoise.. hikhik.. gedik lak saya..

sebab saya beli jubah? sebab saya tak tahu nak pilih baju kurung pesen apa..

jubah is much better.. simple.. the one i'm gonna wear is not heavy with beaded thingy.. huhu..

ada banyak benda dalam pemikiran aku yang aku nak luahkan kat sini..

tapi.. ada je benda yang tak kena setiap kali aku taip.. huhu.. jadi, aku MALAS..

oh btw.. selamat menyambut ulang tahun kemerdekaan..

where's my national day spirit? he doesnt even care about me this year.. dunno why.. maybe he kinda fed up with all the racism things on facebook.. yeah.. hate it.. so.. tak terasa pon mahu wish sape2 dikala itu coz i think non of us is truly free coz racism still polluted malaysian air..

so.. its a no national day to me.. but i think, malaysia day will be much more celebrated.. huhu.. hopefully there's no jerks who share videos about racism again.. whateva jerks!! i hate you!!

ok.. itu sahaja.. serious shit aku tak sabo nak balik nih.. wuaaaa~~~

1 comment:

Unknown said...

weh dah balik ke?? hahaha