Thursday, September 22, 2011

Heartstring OST






terngiang2 lagu2 dalam heartstring.. dia ada yonghwa untuk men gitar and nyanyi.. ko hado? hahahaha..

salah satu sebab aku suka heartstring ni sebab ost dia leh tahan gak la..

kalo nak dengar lagu2 dalam heartstring, ni link untuk download.. bagus betol owner website ni.. siap rip dari cite dia lagi.. tapi aku donlod ost je jah..tak larat nak donlod sume..

ni salah satu la.. aku suka~ ko tak suka dah.. hahaha..




oh.. ada lagi satu benda.. aku suka sebab cerita ni sedikit musical.. and aku rasa dia lebih bagus dari glee.. bukan bagus dari segi jalan cerita.. what i mean is, dalam glee, bila start nyanyi je mesti suara dalam studio.. tapi dalam heartstring, ada certain lagu yang memang dia nyanyi at the scene la.. bukan suara studio..hee.. k tu je.. rajin lak hupdate pasal heartstring.. :P




No comments: