Wednesday, April 7, 2010

ah plz la~~~

arini org didalam opis aku sume terdiam bl terdengar sorg minah iran ni bising2 mrh2 bl msuk ke bilik dr.sutarji..

butir2 pbualan kurg di dengari.. u know la mcmane iranian ckp.. ntah hape2.. tp yg pasti psl kolokium r.. myb sebab dr. say sumthg psl research die mse session Q&A.. std r.. x kn perfect gle kot research die! hell! lepak r.. some people kne lg teruk..

amat menjengkelkan lg bl mdengar perkataan sorry kuar dari mulut pensyarah yg bpengalaman tu lgsg x d endahkan oleh minah kepala batu ni.. die ckp r bahasa inggeris dgn loghat iran die tu..

bpe byk kali sorry n kata2 this is all misunderstanding d sebut.. still, perangai mcm hape je minah tu..

where r ur respect for people who r older than u n sum1 who u gain knowledge from?

itu bru kne tegur bab2 mcm tu dh melenting.. blom lg org tgur cara sebutan BI diorg n betapa busuknyer diorg smpai aku xleh bnapas bl diorg dok dlm opis.. n bl diorg bcakap mcm opis tu pasar je.. damn..

dah r aritu slh sorg yg plg busuk d kalangan diorg tu ajak aku n fara tlg translate kata2 seorg penilik nasib.. tlg ek! dari aku tlg, baik aku g smyg..

ok enuff for this.. sian dr.sutarji.. patut die tembak je minah tu ngn SUG yg die invent tu..

1 comment:

sweet life said...

hahaha... mcm citer hanggat beb..
nnti YM story kat aku! :P