Saturday, April 24, 2010

sy bekerja arini

arini sy jaga cc.. gnti mek.. sb die blk kelantan.. huhu.. sepatutnya sy ikut die blk.. tp sy ada xm.. wuaaaa~~~

sy jaga cc smpai saket pale..

sebab nye?

1. aku jaga 7 jam tnpa henti.. kul 2ptg, kepala dh saket sb perut kosong..

2. ada sorg mat itam ni mcm menyakitkn pale aku.. dok x pahe lak mcmane aku kire kertas tu.. dh r kasi segedebuk dekat 100 keping kertas fotostat soh aku kire.. pelempang mau??

3. patut shift aku abeh kul 2.30 tp ttb org yg patut msuk next shift ckp ada hal.. leh plak die bntai ckp staff len wt xtau bl die ckp die ada hal, maka die pon wt xtau.. maknanya ko lepas tgn la kn?? senang ckp.. ni nk xplain bjela2.. aku dh r sedia pening.. lg pening aku d bueknyo..

4. ada dua org anak keling yg sesuka ati die soh aku taipkan surat yg mak dia tulis untuk permohonan biasiswa.. nsb baik aku ni baik, x buli bdk2.. klo x, dh lme aku humban keluar.. huahaha..

walaubagaimanapon, best gak sbnrnya jaga cc.. aku leh jumpa beberapa org encem yg dtg ke cc ni.. tp dlm ati aku "apa r.. encem2 pon dtg cc ke.. g r pkai brbd ke.. streamyx ke.. jatuh dh saham.." hakhak.. :P

sekian..

No comments: