Monday, April 26, 2010

exam yg ntah hape2..

ok.. smlm kn aku ada xm utk env industrial mgm kn.. soalan nye, masyaAllah.. aku xtau r nk ckp pe..

xm start kul 10-12.. partner aku during presentation aritu, k.aida, dpt je kertas soalan terus kuar xm hall jap.. mencari ketenangan di toilet.. haha..

abeh btaburan sume kertas2.. tp stil blur nk jwb apa.. wpon open book, lgsg xleh jwb..
yg dolu2 nyer lg best.. dengar kata open laptop.. jwpn mcm haram,.. lgsg xde dlm intenet.. 2 lg nahas 2.. tsilap lgkah, terbang 30 or 40 markah for each question.. hmm..

aku start dengan mjawab soalan no 2.. sb aku mcm suka je APELL ni.. dekat sejam gak aku goreng.. sakit tgn aku.. tulisan dh xtau r tulisan manusia ke tulisan ayam.. hahaha..

then aku panic sb ttb aku prasan column no 2 yang aku isi mcm silap jek.. haha.. mampos.. aku ada lg sejam je utk jwb soalan no 1 n 3.. aigo~ die mntk case study yg relevent utk APELL, but i give chernobyl catastrophe? xphm sbnrnya.. die nk case study yg dh apply APELL or takat releven je utk d apply? shernobyl tidak releven klo die nk catastrophe yg apply APELL.. waaa.. aku tggl je dlu..

then aku panic ckit.. x byk.. masih leh d kawal (sb dh biasa) bl org keliling aku dok mntk2 kertas.. halamak ai.. dr time aku bachelor pon mcm ni gak.. ntah hape ntah diorg tulis.. aku ni mls gle nk tulis pnjg.. xtau nk tulis apa.. 3 helai die bg 3 helai tu gak r yg aku gune utk jwb 3 soalan each.. ckup r kn.. gle apa nk tulis pnjg2.. huhu..

then bru jwb soalan no 1.. which aku tlupa.. what is indicator sbnrnya! hentam sajalah labu.. huahaha.. nota indicator aku leh plak x amik kt masputra.. hamik setepek..

then jwb soalan no 3 plak.. yg ni pilihan jwpn.. aku amik env auditing.. tp, bab structural organization tu x tau mcmane mau buat.. dlm nota xdak.. huahahaha.. apa lg.. goreng2.. smpai msk.. mintak2 x hangus la kn..

then, bl dh settle, aku ada mse 10 minit je lg before the xm end.. so.. aku tgk blk soalan no 2 tu.. nk tulih blk, mustahil la kn.. nk potong column tu, n tulis kt tmpt len, aku nk tulis apa.. otak dh blur gle nk ltk case study apa.. bhopal x igt sgt.. sg. besi explosion? lg r xtau.. aku takat jot down je apa yg dr.ismail ckp by mouth dlm klas.. x tau lgsg detail die.. last2, aku goreng lg.. hahaha.. sukati aku jek.. main goreng2 lak..

lg seminit nk kul 12 aku dh relax.. sakit sey tengkok n tengkorak aku.. yg x leh blah bl aku angkat kepala aku melihat alam sekeliling, org len stil lg khusyuk ngadap kertas mereka n menulis2 lg... waaa~~ tense tol..

hopefully dr.ismail lembut ati bl tgk kertas aku.. x amik ati dgn tulisan aku.. n dlm keadaan the best n happy bl menanda kertas aku.. amin.. doa kn tau.. say amin ye wahai pembaca2 blog ku..

besau nyer jwpn.. klo la tulisan besar mcm ni, leh gak tiru.. haha.. klo aku amik xm dlm keadaan mcm ni, bkn takat sakit tengkuk n tengkorak.. pungkoq pon sakit.. (org perak yg ajar saya perkataan ni.. blame them for that.. haha..)

sekian.

1 comment:

sweet life said...

boleh tiru beb... hahaha