Wednesday, April 14, 2010

udang busuk n xm

rse mcm dh lme x update blog ni.. lme kn? hehe.. spe rndu angkat kaki..

xtau nk ckp apa..

leh x juz nk inform smlm sy mkn udang yg x fresh.. x sodap! wuwu..

ha.. cte psl xm spa aritu la..

s u all know.. spa tu ada 7 part.. xm start dari kul 9 smpai kul 4.20 ptg..

venue nyer di dwn smk teknik bkt piatu..

die soh dtg stgh jam b4 start xm, maka aku smpai sharp kul 8.30.. tup2 ttb dpt tau kne tukar tmpt! gle kn diorg ni.. last minute bgtau...

ok.. smpai2, diorg bgtau xm start kul 10, sb tkut ada org x smpai lg.. ciss..

1st part psl kenegaraan.. dari sejarah smpai la ke isu2 semasa.. spt biasa, dari sek dlu, aku mmg xde prasaan mjawab soalan2 sebegini.. ciss..

2nd part psl math.. calculator tidak di benarkan sma skali.. soalannye? tuhan je yg tau.. ini math lbh pd statistic.. aku x suka.. kt offer letter die ckp al-jebon n geomatrik.. puas r aku bce, hafal blk equation2 yg ada, rupa2nya x msuk pon.. ciss..

3rd part is tatabahasa bm bi.. baik bm or bi, aku rse klo chegu sekolah aku yg tnda kertas xm aku tu, mau menangeh kot.. melangkahi ke melangkau ke mnyeberangi parit ha?? aku pon xtau.. hentam sajalah labu.. toksah beriya sgt jwb xm.. bkn leh g pon klo dpt.. ahahaha..

4th part is esei bm.. psl patriotik.. aku rse mcm mengarang utk bulan kemerdekaan jek.. huahaha..

5th part is esei english.. enhance unity.. hentam sajalah labu.. ada soalan senang tnye psl disadvantages of facebook xmo.. belagak nk jwb yg payah2.. hamik ko..

6th part is about urself.. u hv to b honest.. time ni no tiru2 ok..

7th part is about ur interest.. yg best nyer psl part ni ialah aku tlupa jawab a few soalan!! pcaya x??? i'm the last person who walk out from that xm hall.. wuaaa.. malu2.. mula2 aku tggu kwn aku abeh jwb die nyer part.. die r org terakhir.. aku dh dok goyang kaki dh.. ttb die tnye.. 'eh part ni kne jwb?' aku dengan yakin nye 'xyah...' ttbe kwn aku ckp 'eh kne r! baik ko g amik blk krts ko!' ahaha.. aku pon ke dpn.. siap mntk blk kertas aku.. yg akk pengawas tu dh perli2 aku..
'xyah r cari.. thn dpn cuba lg'.. tp abg pengawas ni steady je tlg carikn.. tengkiu~! jumpa! abg tu yg jumpakn.. hehe.. maka.. aku jwb r 10 soalan yg ttinggal tu.. hahaha.. leh ek wat pe'el mcm 2.. hehe..

apa2 pon.. aku rse mcm aku x seswai jek jd pegawai..

salam..

1 comment:

Unknown said...

utk no 3, jawapannya merenangi parit. hahaha hadoi... mmg suwey la soklan dia. usahkan chegu2 menangeh, mau dorg resign. huhu