Tuesday, January 25, 2011

my fav drama masa sekolah



Tadi borak-borak dengan kawan aku pasal cerita-cerita yang kitorang layan masa zaman sekolah2 dulu sampai la sekarang.. hehe.. so here it is..

1. Charmed
My most favorite! Takleh miss cite ni.. tapi since Leo dah jadi Elders, aku tak follow dah.. season 8 dah kot time tu.. seyes best ok cite ni.. aku suka ar witchcraft.. hahahaha.. aku pernah nangis tengok cite ni.. aku suka sume2 sis dalam cite ni.. kalo soh pilih aku nak power apa, mesti aku tak tahu nak jawab apa.. tapi sian kakak dia yang nama Prue tu mati.. tapi ekceli pelakon Prue tu yang takmo dah berlakon dalam cite ni.. huhu.. sebab tu dimatikan wataknya..

2. Gilmore Girls
aku suka lorelai and rory.. diorang membuatkan aku want to build a good mom-daughter bonding with my mom.. this drama is a good example ok.. satu aku suka cita ni ialah diorang cakap laju gila.. hahahaha.. seyes.. ouh.. i know jared padalecki here before dia berlakon dalam supernatural.. hahaha.. and the funniest thing is, his name is dean in gilmore girls, and dalam supernatural nama abang dia ialah dean.. and dalam season 2 kot diorang ada misi kat hollywood and diorang pegi kat set gilmore girls.. ahahahaha.. cute!

3. Popular
ouh.. cite ni mungkin tak ramai yang ikut.. teens.. glee lebih kurang macam dia.. cuma bezanya glee tu muzikal.. heh.. tapi ok la.. aku suka.. aku ingat lagi ari khamis, kat tv2, aku mesti tengok start dari kul 8.30mlm, aku layan maximum exposure dulu. kul 9 cita angel, kul 10 cite popular.. haha.. ouh.. aku kenal christopher gorham sebelum dia berlakun untuk jake 2.0.. hoho.. time ni, glamer guy mesti nama josh.. macam trend tau..

4. Roswell
ouh.. i love jason behr.. aku pernah tampah poster jason behr kat locker aku masa aku matrik.. huaha.. cite ni? ala2 vampire diaries.. hahaha.. i dont know what happen pada cite ni.. aku tak follow sangat pon cite ni.. dia seangkatan dengan dawson's creek.. tapi dawson's creek aku kureng cikit.. hahaha..

5. Angel
ouh.. aku suka angel.. and aku tau dia bercinta dengan buffy the vampire slayer.. tapi aku tak pernah tengok buffy.. aku rasa time tu buffy just ada kat astro je.. tapi ada satu episode tu, buffy wat special appearance untuk angel.. hahaha.. i like.. paling aku ingat watak demon yang kaler ijo yang jadi kawan angel.. ouh.. aku rasa anak angel sangat encem time tu.. and aku stop sampai anak dia berubah jadi jahat je.. pastu tak follow dah.. aku rasa sebab aku masuk matrik..

6. Sabrina the Teenage Witch
aku paling inagt kucing itam dia bercakap.. nama salem.. hahaha.. that time aku tak tahu yang salem sebenarnya nama tempat kat US yang dikatakan mengamalkan ilmu sihir.. hoho.. aku ingat aunt hilda and zelda yang suka kalo mengamuk, mesti ada bunyi petir.. haha.. dia pon ada book of spell macam dalam charmed tu.. hehe..

7. My wife and kids
aku rasa wayans brothers ni memang sangat2 la kelakar.. and memang best ar sitcom famly yang dia kuarkan ni.. humor dia memang best la.. lagipun dia berkisar pasal family kan.. so, seyes best.. aku suka..

p/s: amacam.. korang layan cita apa pulak?

2 comments:

Unknown said...

hahaha layan charlie chaplin!!! huahaha eermmm... apa erk?? x ingat!!! huhu

Khairahimo said...

wah.. cpt nyer on9.. kte kt fac lg.. huhu.. charlie chaplin eh.. urm.. mse kte kecik, kte ikut ayh kte layan 3 stooges.. hahaha.. charlie chaplin lyn gak..