Tuesday, May 10, 2011

correction day

arini adalah correction day besar-besaran agaknya..

dari pagi tadi aku terima benda yang tak putus2 menganggu benak aku sampai la la ni..

1. benda yang berkaitan undergrad.. kena call sana sini untuk kasi inform sana sini yang disebabkan oleh kesalahan dan kesilapan sana sini.. -_-"

2. kesilapan bodoh yang aku suka lakukan juga membuatkan aku terima padah.. ahaha.. key in markah pon salah.. duh~

tapi yang 2nd tu dah settle dah setelah beberapa banyak panggilan, mesej dan beberapa kali turun naik tangga ke pejabat timbalan dekan akademik dan pejabat pengurusan..

dan yang 2nd itu berakhir dengan gembira bila Dr. aku call dan kedengaran ingin tergelak dengan kesumbangan langkah aku yang menyebabkan satu ari aku disaster.. huahaha.. LEARN!

p/s: OMG! aku asik cerita pasal kerja je lately ni.. tak sanggup mak nak!!!!

No comments: