Thursday, May 5, 2011

review: penunggu istana & fast 5

ok.. jom review cite..

semalam aku tengok cite penunggu istana..

cerita ni, movie paranormal pertama di Malaysia.. ala2 blair witch project la..

yang sedikit bodoh tentang cerita ini ialah, budak2 dalam cerita ni tak pernah tengok cite antu kot coz bila antu tu dah start baling2 barang, diorang kate antu tu nak berkawan dengan mereka.. isk2.. lagi mau panggil2 itu antu, untuk keluar.. bluerghhhh!!~

ok.. overall cite ni ok la.. secara tidak sedar, ia telah membuatkan kita rasa seram2 sejuk dengan suasana keliling kita bila kita sorang2.. ok.. tak mau cite lebih2.. kang aku lak terseram sendiri.. ahahaha..

dari 5, aku bg 3 setengah lah sebab berjaya membuatkan aku n kawan2 aku yang jiwa kental ni berasa seram..

cite yang aku tonton arini pulak ialah pantas dan garang 5!!!! hahaha.. ko tau tiket rm12! mahal gila hokey! ini tiket kedua mahal pernah aku beli.. yg pertama mahal ialah tangled (3D).. haih.. sabo je haku.. kesian aku and kawan aku.. ingat dapat la berjimat pergi ari rabu.. tapi hampeh! TGV sucks!!!!!

cite ni overall, ok gak.. mula2 agak boring.. tapi bila dia dah start panggil geng untuk mencuri duit taiko terkuat kat Rio de jeneiro, baru la nampak bestnyer.. and memang best la.. better dari yang lain.. tak rugi juga tengok..

dari 5, aku bagi 3 3/4 la.. sebab berjaya buat aku tergelak la.. cuma tak pueh ati tiket mahal gilos ok! huhu..

p/s: nak tengok thorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~~~!!! ada sapa2 nak belanja saya tak?????

3 comments:

hyunnie said...

Khai changmin ssi..Steady la beh..solo pn ok ape
single is simple..double is trouble..huhu (tintong~)
Nnt2..slowly2..ade la tu..
aku doakn ko dpt jodoh yg tbaek..
doa2 la bg tbukak ati..huhuu =P
Tp lately mmg byk btol wedding invitation..sabo je la.. -_-"

hyunnie said...

Opps..silap post..huhu

Khairahimo said...

hahaha! 2 la aku pelik.. nmpk ko komen d review.. tp topik nyer psl law of attraction..
hee.. sje je beh.. i know single is better, tp kdg tdetik gak kerisauan dengan fact yg aku agk relax dlm mcari tmn idup.. or shud i say, x peduli lgsg! haih.. ok sila ketuk kepala sy..