Tuesday, May 10, 2011

Love make me strong


ok.. semalam aku layan buzzer beat sampai kul 2 .30 pagi.. aku sanggup ketepikan cityville aku untuk tengok cite tu.. pergh.. semangat tak semangat? haa..

aku marathon 8 episod straight non-stop (stop untuk lakukan benda2 yang patut dilakukan bagi seorang manusia ada lah gak).. kau tolak ar sendiri 2.30 ngn 8 jam.. haha..

cite ni pasal basketballers.. ok.. aku memang ada kegemaran dengan basketball.. lelaki yang men basketball pada aku macho.. ahaha.. pengaruh komik slam dunk aku ni.. ahaha..


heroin plak main violin.. pergh..kena la ngan jiwa aku yang sentimental ni.. ahahaha.. sila muntah sekarang.. hehe.. tengok heroin dia.. comel kan..


pastu ni plak tempat diorang selalu dating.. aku suka wallpaper 'love make me strong' tu.. sungguh significant sepanjang cerita ni.. hehe..


ok.. cite ni overall pasal good boy ada awek yang sebenarnya bad girl.. pastu end up ngan good girl.. ahax.. and logik nyer cerita ni ialah on how they want to survive in life.. ni yang aku suka cite jepun ni.. hard work tak pernah lari dari kehidupan mereka.. still ada impian tapi still gak pikir keperitan mengejar impian tu.. huhu..

love can be found anywhere! so, girls out there yang still single, g la keluar jogging ke.. kot2 terjumpa lelaki comel macam naoki-chan ni ha.. ahaha.. tapi ko kena la comel macam riko-chan ni ha.. ye dak.. ahahaha...

p/s: dalam banyak2 benda, aku wonder, naper la si yamapi ni suka bright color.. ahaha.. fink terang.. beg kaler deep furfle.., kasut kaler kuning terang.. pergh.. sungguh neon kehidupan anda.. i like~ oh.. dan lagi satu, aku nampak merata2 tulisan rumi-english.. aaa~ jepun pon dah terpengaruh ngan tulisan rumi.. kirai!! huhu.. i like japanese culture..

3 comments:

aizamia boojaejoong said...

haha...bestkan cite ni?..aku dok ulang2 byk kali..haha..kagum ngan cara naoki main..hebat r..girl ni pun aku suka..cantik..=D

Unknown said...

khatam sudah.. hikhik.. i like sgt2~

sweet life said...

owhh.. owhh.. owhh.. aku comei tak? comei tak? ... :P
tuk buat macam yg ko saran kan tu...
hahaha...

muntah darah skrg :P