Thursday, May 5, 2011

Please Come Again

law of attraction..

dulu ada.. once upon a time in china la.. hahaha.. but now, i just dont think i have those.. ntah ke mana dia pergi since i have this:

law of rejection..

ahahaha..

ok serious guys, this is not funny..

haha.. look who's laughing.. me!

hurm.. seriously, please la law of attraction.. please do come.. but please attract ONLY orang yang sopan, yang baik, yang beriman, yang berilmu, yang rajin, yang tegas untuk aku.. oh lagi satu yang penting.. orang yang cukup bersabar dengan aku yang bernama PEREMPUAN..

aku rasa aku dah cukup bertoleransi dengan orang yang bernama lelaki.. cuma sometimes, lelaki ni, mostly take for granted for what good girls give you.. so, please be bersyukur kalo dapat girl yang baik2.. note that, dear guy-reader..

aminnnnn!!

p/s: tak bape berkenan dengan perkataan 'ameen'.. sebab saya orang melayu.. saya tengok kat TV, time thanksgiving mat saleh je diorang sebut ameen tu.. huhuhu..


*nota kaki: apsal aku post benda ni? aku sedikit tensen bila tengok deretan wedding invitation kat facebook tu ha.. tapi SEDIKIT jerrr.. jangan kasihan dengan saya ye kawan2.. saya ok.. lek ar bai.. idup single lagi best dow.. hahaha.. orang sume dah nak kawen.. aku? masih terkial2 nak settle kan master.. nak settle down, lambat lagi ler gamaknyee.. ade aku kesah?? kah3..

No comments: