Thursday, April 5, 2012

damn superstitious

ok.. post ni agak, urm, superstitious maybe? 

dulu, masa tu tahun 2007 @ 2008.. aku pon dah tak brapa ingat.. i've been warned by sum1 or somethg about my future.. 

1st, i've been warn regarding someone.. becareful when with him/her.. sampai sekarang aku tak tahu sape.. altho feature orangnya, dia ada bg.. hmm.. 

then, they say my life banyak pancaroba.. 

you know how stress it is to know?

tapi.. aku terfikir..

ko ni takde agama ke khai?

percaya dengan benda2 gtu.. 

everythg you do, semuanya ko perlu berserah pada tuhan.. 

bukan pada kata2 sesuatu yang ntah hapa2.. 

mak aku jugak pesan.. doa boleh ubah takdir kita.. 

tapi andai itu takdir nya.. wallahualam.. aku berdoa agar aku mampu untuk hadapi cabaran dunia.. 


1 comment:

sweet life said...

chayookk!!
jangan dok pikiq :D