Friday, April 6, 2012

nafsu

ok.. orang kata nafsu orang perempuan ni ada 9.. 

aku rasa nafsu aku nak membeli belah sumthing yang mahal semakin menjadi2 niii.. ia dah menghampiri 9 dah ni.. hahaha.. klo complete 9 nafsu aku, kompem aku rembat.. hahaha.. 

aritu masa tengah on the way nak tunggu bus, tetiba ada car boot sale pulak kan.. mentang2 la gaji staf baru masuk.. masalahnya aku takdak gaji! hukhuk.. tapi kaki aku ni gatal betul nak singgah.. aku pon melencong la.. ada yang berkenan.. tapi almaklumla.. badan sekarang bagai di pam2.. jadi, kita tunggu jadi kurus la ea baru dpt pkai baju gtu.. fuh.. terselamat duit aku.. 

pastu beberapa ari lepas, t'ushar perfume.. rambang mata ok.. aduh.. of course la coz terjumpa someone yang jual perfume yg aku mau.. fuh2.. balik2 tangan ni gatal dan otak ni ligat menghitung figure2 yang perlu dibayar.. tapi tak jadi gak sebab rasa mcm tak berbaloi sebab euphoria aku tu pon ada dok tercongok lagi..

then arini ternampak bb cream brand missha.. celah mana lak aku ni jenis tepek2 muka ni kan.. tapi teringin sangattt.. hukk.. siap dah tengok review tu which bb cream yang macam best untuk dipakai and missha brand dapat tempat kedua ok.. tak ke ko rasa geram je nak beli.. 

ok.. sila diam khai.. pikir pon jangan.. hahaha

1 comment:

sweet life said...

kat sini ada bukak kedai kaen jakel..
kat sebelah ada tudung ariani semua 50%...
aku lalu je... singgah pun tak..
sbb aku takut melayang duit aku..

bak kata ustaz jgn pergi kelab malam..
tempat maksiat... masuk pun jangan!

hahaha