Thursday, April 19, 2012

zakwan khairi

alhamdulillah.. pagi2, on9 je terus dapat berita gembira.. 

dapat ank buah lagi~ yay2~

its a boy this time.. 

alhamdulillah..

kem men suka lagi ayah aku bila tahu..

yela.. dah ada waris.. kalo tak, sokmo dia bising family aku ramai perempuan.. huhuhu.. 

namanya Ahmad Zakwan bin Mohd Khairi..

sedap gak nama zakwan tu..

bak kata kawan baik aku, "klu esok jd pemain bola sepak.. nama zakwan khairi.. sedap gak"


hahaha..

yang penting, takmau la hidup penuh dengan skandal tak tentu arah..

aku doa kan yang baik2 untuk anak2 buah aku.. moga hormat orang tua n tau jaga diri di masa hadapan 

amin2.. 

p/s: aku pon sibuk gak pikir nama anak.. hahaha.. best gak kalo bagi nama tuah jebat lekir lekiu kasturi.. tapi nak kena ada 5 ank lelaki la.. hahaha.. haippp.. 

2 comments:

sweet life said...

wootzzz.. wootzz..
nama komersil tuh...
tahniah!!
tahun depan gak aku bagi cucu dan
anak buah kat family aku...
yeaahhhzzzaaahhh


;D

Unknown said...

tahniah!!!!!

nti ble dah besar, jgn kawen artis tau, encik zakwan. hehe