Friday, May 25, 2012

a beemer.. u ada?

i just found out people call bmw - beemer.. 

i takde beemer.. i pkai perodua aja.. kui3.. 

pada aku, idup tak perlu kaya.. cukup sekadar bahagia dan senang.. 

senang pada aku bukan beerti rumah besar, kereta besar..

senang pada aku, idup ni takde la sampai nak tadah tangan kat orang, mntk tolong.. 

bahagia pulak pada aku bukan beerti pakai barangan branded; iphone ke tablet ke guess ke, then rasa bahagia gle org tengok ko.. 

tak pakai barangan branded pon nampak cun apa.. 

bahagia pada aku, hidup ni takde orang nak kaco2 ko, usha2 harta ko, fuh, tak tenang ati beb idup gini..  people are eyeing on ur wealth.. tak takot ke? nak2 dizaman sekarang ni.. hurmm.. 

yang paling penting, bahagia kalo berjaya abehkan master ni.. haha.. n cukup duit, gi backpack tempat2 yang menarik, tenang kan ati.. nak2 pegi dengan orang tersayang.. tu baru rasa bahagia dunia.. ngahaha.. 

p/s: baru pas usha profile mber yang sibuk buat garage sale.. tapi dia tak jual beemer dia.. barang2 yang dia jual takde kaitan ngan garage pon.. hahaha.. 

No comments: