Saturday, May 19, 2012

sad day

the grass is always look greener on the other side.. 

but, do they? 

or just our own perception.. that we didnt really feel thankful with what we have.. 

tak semestinya org tu tersenyum, hati dia senyum jugak.. 

klo ko rasa ko susah, ada org yg lebih susah dr ko.. 

kadang bila ko komplen2, orang lain yang mendengar tu mungkin ada masalah yang lagi besar dari masalah ko..

pernah ko pikir?

and he/she still patiently listening to your problem sebab dia sendiri tak larat untuk pikir masalah dia waktu itu.. 

actually, aku rasa aku tak layak menangis untuk thesis aku.. sedangkan ada orang lain yang menghadapi ujian yang lebih teruk dari aku.. tapi aku dah menangis dahulu, kemudian baru dia..

jadi? 

aku tak mahu jadi lemah.. 

aku nak menangis on my graduation day.. 

kalo bukan tahun ini, tahun hadapan, or lagi depan.. or lagi satu?

wallahualam.. 

ikut kekuatan diri.. 

p/s: apa yang aku ada di kala ini aku rasa berkat doa mak ayah aku.. hidup aku rasa mudah kadang2.. doa ibu bapa mudah termakbul kan.. tapi aku? usaha aku sendiri pon kurang.. masyaAllah.. apa la yang aku pikir selama ini.. 


4 comments:

sweet life said...

yups.. betul..
tak perlu rasa kita susah..
sebab ada orang laen lagi susah..

luah perasaan kat ALLAH...
people don't ever bother your problem..

hyunnie said...

Khai ssi..waegure?kwenchanayo?
Whatever it is.. thing will get better.. doa banyak2..insyaAllah..
Khai changmin ssi~ fighting!!
bertahan3~.. huhu ^^

Khairahimo said...

benah: yup.. btul.. kdg org serabut dgn problem dia sndri jugak.. huhu..

hyunnie: kwenchana.. doa kn aku ea.. dlu masa degree pon kte sgt tseksa nk abeh kn study kte.. skrg ni, lg la.. hukhuk.. sorg2 pulak tu.. hurm.. i need to stay strong.. doa kn tau.. :)

Unknown said...

me on the same situation... huhu menangis laaaa... sy pun ingin menangis... hmmm