Tuesday, May 22, 2012

masalah disiplin

aku rasa hidup aku ni perlu lebih berdisiplin la..

almaklumlah.. student kan..

kadang masa makan pon tonggang langgang..

masa untuk bersenam lagi la tiada..

mengaji pon dah makin malas..

yang tau, asik rasa nak tido je..

huhuhu..

almaklumlah.. kepala otak malas nak settle kan masalah..

bila tido, dengan harapan bila bangun, otak ni takde la beku sebeku2nye..

tapi masih sama..

in the end, masalah tak settle.. hahaha..

kan bagus kalo ari2 dapat bangun awl subuh kul 5 pagi..

dah boley mula tekun buat kerja.. ataupon tekun mengaji quran.. ataupun tekun bersenam..

kemudian mandi dan solat subuh..

kemudian tak tido.. masih tekun buat kerja.. sampai la malam nanti..

haih.. tau cakap jek.. buat la khaiiiiiii!!!

tolong la doakn saya kawan2.. saya seorang yang malas.. tapi saya nak grad.. saya nak kerja.. dah tua sangat untuk tidak bekerja.. hukhuk..

1 comment:

sweet life said...

yer.. yer..
dah bangka nak susahkan mak dan ayah..
sila grad dan keja..
buat malu je..
hehe...

chayoookkk!!!
semoga kita grad!!