Friday, June 29, 2012

teringin sh*t

teringin nak tengok wayang..

teringin nak makan spegeti..

teringin nak makan kek lagi!

teringin nak shopping baju..

teringin nak beli perfume.. 

bila teringin, mesti aku gi google, gi fb penjual2 baju dan perfume, tengok2 resepi ataupun pergi ke teamhanna.org untuk menghabiskan usage berokben aku dengan mendonlod cite feberet.. 

susahnya bila duit terhad di tangan dan kereta tiada di sisi.. haha.. kereta mainan ada lah!

sebab tu la, mak ayah anto belajo tinggi2, untuk memenuhi keinginan nafsu sendiri yang menelan wang yang banyak.. huaha.. 

seperti kebanyakkan perempuan, kadang aku teringin gak nak jadi permaisuri di rumah.. hahaha.. takyah keje laaa.. pemalas betul.. 

tapi.. mak selalu cakap, 'susah nak tadah duit kat orang.. walaupun orang tu suami kita..'

jadi, kawan2 di luar sana.. dengan berbekalkan moto girl power, we can survive this shit.. dengan syarat, kita bekerja.. leh la joli sakan.. hahaha.. 

apa aku merepek ni.. 

p/s: i'm snacking at nite! 

4.41am.. xleh tido ok.. 

akibatnya, aku bedal all time feberet, biskut weetameal.. weeee.. 

i think i'll wait for subuh je.. nunyte girl.. 

1 comment:

Unknown said...

u... sebab tu impian pertama i adalah mahu jadi kaya. hahahaha