Wednesday, November 10, 2010

Sem 3 Colloquium

ouh.. hari ini aku present progress aku in colloquium.. and suara aku teramat lah kecik.. adoiyaii.. bukan apa.. bila ketakutan, tekak pon jadi kering.. lepas tu suara jadi kicik der.. isk3.. badan besar, tapi sore halus.. takpe2.. comel ^^ huahaha..

sebelum loceng minit ke7 berbunyi aku dah settle kan slide aku.. keh3.. bukan ada apa pon kat slide tu.. juz isi2 yang tak seberapa.. bukan kosong ye.. tapi TAK seberapa.. huhu..

aku takde dikomen apa.. ntah kenapa i'm being so lucky today.. or is it sangat tak bertuah?? sebab rasa macam aku di comfort zone.. nobody is asking.. tapi kalo tanye pon aku rasa teramatlah gerun untuk menjawab.. tersalah kata, badan binasa.. mau kena hentam oleh panel2..

apa pon, thanks to my fren who come.. cik yana dan cik rosie.. kalo saya boleh tag kamu, dah lama dah saya tag.. keh3.. and to the guy in purple shirt.. hahahaha.. poyo la haku.. ni kalo peminat2 dia tahu ni, mati haku.. hakhak..

anyway.. aku terasa macam mau berfoya2 tapi.. nantilah.. banyak benda yang aku boleh buat selain foya2.. huhu.. tanda asignment budak der!! tak sabar nak kaler2 kertas diorg ngn kaler merah.. hahaha..

chow..

salam

4 comments:

aleya said...

guy in purple shirt??? haaaa....sape wei

Khairahimo said...

ala.. biasala kolokium.. bdk2 postgrad la dtg.. n he's juz happen to be there.. bkn dtg sb aku pong.. huahaha.. kwn2 aku yg suka tgk dia.. smart kot.. n aku pon trikut2 dh.. hahaha..

Unknown said...

hahaha encik r? cikgu r? sultan mansor shah??? waahhhh.. my 1st instinct is my best instinct!! ;p

tetiba tertarik dgn nama sultan di atas! i x bohong!!! mmg pastu muka dia yang kuar... hahahaha

Khairahimo said...

hehe.. thx to u, ati sume gadis tlh trubat.. see ya next sem guy in purple shirt.. hehe..