Tuesday, November 2, 2010

sulking..

mek: mek nak makan macam2 arini.. hehe.. XD
aku: orang pon.. :P
mek: cakap nak diet?
aku: ala.. takyah diet la.. tak diet pon ada orang terpikat.. kekekeke.. (walhal takde pon.. haha..)
mek: betul2..

hahaha.. betul apa aku cakap.. kan? sapa setuju ngan aku? haha.. seriusly sekarang sangat banyak kerja ok.. nak diet pon takde mood.. asik makan je.. malam-malam pon terasa nak ngunyah je.. hmm..

slide untuk kolokium minggu depan, skit pon aku tak sentuh lagi.. khamis ni nak kena tunjuk dekat dr. dah pon.. haih.. hopefully sem ni berlalu dengan cepat.. tak sanggup.. wuwuwu..

hmm.. this thursday or maybe friday, aku nak balik melaka.. tak kira.. aku nak buat muffin ngan my baby sis.. haha.. baby la sangat.. dah besar dah pon.. together with my kazen's daughters.. and hopefully my bro bring back his family this weekend.. nak dukung khairina!! rindu sangat dah..

urm.. korang rasa aku macam budak2 tak? kadang2 aku rasa aku ngada.. kuat merajuk gak.. haha.. tapi ngan member, aku tak majuk sangat kot.. ngan family, ya.. hehe..


aritu my mom saja usik aku.. adik aku yg sampaikan.. kebetulan dia tengah ym ngan aku.. and i turn out to be sulking.. haahhaha.. ngada tol..

mom: duit takda, nak balik gak ke? (sebab dia tahu gaji aku tak masuk)
aku: yela.. xpe..

....

terus aku senyap.. reply pendek2 je kat adik aku.. takde mood..

...

then my mom call me yesterday..

mom: sibuk ke?
aku: ha.. bz ckit.. (memang bz.. tapi takde la sampai nak ignore my mom kan)
mom: oh..
aku: ... (aceceh.. walhal saja nak tengok mak aku cakap apa lagi bila aku takdak respon)
mom: akak balik tak raya ni?
(senyap lagi.. tapi pastu aku pikir jawapan yang boleh usik mak aku balik.. kekeke)
aku: oh.. raya yang mak sambut ek? hahahaha (raya deepavali la)
mom: haha.. pandai la ko..
pastu baru ok.. hahaha.. aku memang macam ni.. jap je majuk.. tapi kuat majuk.. haha..

whateva it is.. aku memang sayang sangat dengan my mom and dad.. who doesnt kan?? i've got the most sporting mom in the world.. cuma bila bab2 cinta ni dia takmo aku terluka sangat la.. selalu perli2 aku sebab past love aku.. citt..

i'm searching la ni ma... huhu..

2 comments:

Unknown said...

K.O.L.O.K.I.U.M. hahahaha kalu x jmp ms power point, meh yana bg cd installer. hahaha

errmmm... sedaya upaya mahu menunjukkan yg kte menyayangi mak bapak. nak ucap tu kadang2 susah tp kalu ada sifat manja2 tu, tandanya kte syg kat seseorang tu dan dia pun sama. [xkan nak manja2 dgn org yg x kenal n x syg kte kan? mau makan pelempang nti. haha]

Khairahimo said...

yana!!! tlg la jgn tulis kolokium di sini.. hahaha.. bnci2!!
mlm ni i cari ms power point k.. kekeke..

nak manja2 ngn yana leh x? agak2 kne pelempang x? hahahaha..