Monday, November 1, 2010

What a day

start dari minggu lepas, tetiba je aku terasa sangat banyak kije..

assignments budak2 ni ada dua aku kena tanda..

then aku di suruh cari reference untuk 5 subjek under penyeliaan supervisor aku..

then fail-fail pengajaran banyak yang aku kena update.. kalo ikutkan formality, aku ada 1 fail je kena jaga.. hukhuk.. ni sampai 4-5..

pastu proposal budak2 undergrad yang dihantar, aku yang perlu distribute pada supervisor mereka untuk pemarkahan..

isk3.. merungut2.. hukhuk.. tabaik kan..

budak iran kat opis aku ni, hilang kad matrik pon tanya pada aku.. macam lah aku kije kat GSO.. citt..

tu lom lagi diorang mintak2 macam2.. aku yang kena layankan.. huaaaa~~ baik cepat2 aku berambus dari lab ni..

aku lapo la.. mana cukup makan roti wholemeal.. macamana orang leh diet makan roti ni je ek.. kesat je tekak aku nak terima.. huhu..

balik ni nak minum susu.. ^^

3 comments:

Unknown said...

uit mkn roti je??? huhu salah diet tu!!! hik3

diet=mkn dlm kuantiti yg sikit dgn kualiti yg bagus! jgn lupa 6kali sehari. haha
[sumber:liana-yang-tingtong]

Khairahimo said...

haha.. x smpt la.. xpe2.. ptg kang g mamam..

Unknown said...

asalkan perut ada isi... jgn biar kosong tau! hehe