Tuesday, May 11, 2010

Lelaki dan wangian

arini nak bercakap tentang perfume.. hehe..

ini adalah gara-gara saya terjumpa seorang lelaki yang sangat wangi bau nya.. haha..

dulu, once upon a time at upmkb pun saya kenal dengan seorang lelaki yang suka pakai minyak wangi bunga melor.. memang harum.. kalah saya yang perempuan.. hee.. siapa yang tak suka kalau seseorang tu berbau harum kan.. segar je bila bau.. i like that kind of scent.. tapi ada gak yang pakai minyak wangi then mau tu jadi mashem.. ahaha.. maybe tak sesuai kot dengan chemical semulajadi dari diri dia..

oh.. apa yang saya cuba katakan ini..

urm.. waktu tu, saya pergi shopping dengan seorang kawan saya.. then, dia berkira-kira untuk membeli perfume untuk teman lelaki dia.. tapi sedang kami memilih perfume yang sesuai, tiba-tiba dia berkata "Ish.. tak jadilah belikan untuk dia. Mesti dia pergi ngorat perempuan lain,"

I was like "Huh? napa pulak?"

Then dia jawab "Ya.. lelaki yang wangi-wangi ni semua nak tackle awek je"

Dalam hati aku, betul ke lelaki begitu?

Then, a few days ago, I say something to a guy friend about another guy yang pakai perfume.. wangi sangat.. i like la.. tapi bila teringat kata-kata kawan saya yang perempuan tu, sedikit sebanyak meracun gak pemikiran aku ni.. haha... Then kawan saya yang lelaki tu pun berkata "Baguslah.. sunnah tu pakai wangi-wangian keluar rumah"..

Frankly, I like his answer.. hehe.. Tak semua lelaki yang wangi tu buaya kan.. abang saya tak buaya pun, cuma dia seorang yang well-groom before keluar pergi mana-mana..

hmm.. senang cakap, dont judge a book by its cover.. mungkin kawan saya tu perlu lebih mempercayai dan memahami pakwenya.. hahaha..

suka la brand ni.. hee..

p/s: ada sesiapa yang perasan akan perubahan terhadap blog saya? sila angkat tangan? ngahahaha.. saya saja buat perubahan ini.. guess what.. saya dah tak suka background hitam! tak tahu kenapa..

people changed.. hee..

4 comments:

xmegoox said...

betol lah tu....nabi pon keluar rumah pkai wangi2 an...org nak g solat jumaat pon bnyk yang pkai wangi2....bukan nak ngorat je kena wangi.....

owh...aku masih stick dgn kaler hitam...lgpon lisa suriani suke =)

Khairahimo said...

yolah tu cik megat.. mne ang tau lisa suriani ang 2 suka kaler hitam?

xmegoox said...

kami selalu je text2...mms2...biasalah,dia bz....jadi aku kena faham....dia selebriti......btl la org kata susah berpacaran dgn selebriti ni....huish

Khairahimo said...

abababababa.. tlg laaaa... jgn buat sy muntah cik megat..