Saturday, May 8, 2010

Tagged oleh megat

1. Anda rasa anda hot?
huahaha.. hot ni sama dengan hangat or panas ke? dua-dua tidak.. saya sedingin salju.. hakhak..

2. Upload gambar kesayangan anda!



3. Kenapa anda suka gambar ini?
sebab nampak best lar.. huahaha.. time ni aku balik nek flight sorang-sorang je.. pastu slamber badak je dok selca dalam kapal terbang tu.. dulik apa gue.. hehe..

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
tak ingat bila.. oh2.. saya ingat.. di genting bersama kawan baik saya, mira..

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Oh- SNSD.. lately ni memang selalu dengar lagu mereka.. entah kenapa.. haha..

6. Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
dok main-man dengan sweetIM di yahoo!messenger bersama adik saya.. haha.. takde kerja..

7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?
khai-chan - masa dekat matrik.. time tu minat jepun.. roomate saya, ati selalu panggil saya khai-chan.. saya suka..
khai-sshi - masa dekat upmkb.. minat korea.. mira yang start panggil.. then orang lain dengar.. mereka pun suka panggil khai-sshi
khai-yoorim - sendiri bagi nama kat diri sendiri.. sebab micky yoochun suka nama yoo rim.. haha..
yaya - once upon a time.. haha.. cte lme..

8. Tag lagi 8 orang tanpa rasa kekesalan
aizamia
yana
bainah
oh.. saya tak tahu nak letak siapa lagi.. kawan-kawan saya tak selapang saya untuk blogging.. haha..

Siapa no.1 kepada anda?
adik aku.. haha..

Bagaimana pula no.3?
kawan masa sekolah.. hehe..

Pendapat anda pada angka 4?
haha.. saya tak tahu..

Kata sesuatu tentang orang ke 2?
yana.. jawablah tagging ni.. haha..

Hubungan anda dengan no 6?
tak senang untuk bercerita.. huahaha..

Perawakan no.5?
tak tahu.. ada ke orangnya?

ok.. selesai.. sekian..

p/s: trimas pada encik megat.. lama dah tak buat tagging.. haha..

3 comments:

Unknown said...

hadoi... yana erk??? yela... yana jawab. hahahaha ;p

xmegoox said...

hah....gud2

sweet life said...

lorrr.... malaslah.. huhuhu..
nnti bila free lah...
atau time aku tension selesaikan kejo...