Friday, March 30, 2012

burger kaw2 wangsa maju

tadi aku gi makan burger kaw2 terbakar kat wangsa maju..

punya la ramai orang, ko bayangkan aku beratur dari kul 7.. 

7.30 baru dpt nombor..

cer teka nombor bpe..

hahaha.. takde la beribu..

41! ko tau betapa lama aku menunggu?

hahaha.. takde la bertahun..

2jam lebih!! 

9.30mlm baru dapat makan..

burger dia, peh3.. gebu daging dia nok..

aku rasa, canibal2 mesti terus lupakan daging manusia ble dapat daging dia.. hahaha.. 

tengah2 menunggu, leh pulak pakcik2 polis trafic kuarkn saman.. 

saman jangan tak saman..

road obstruction.. 

ye.. sy setuju walaupun supervisor sy perlu alihkan kereta dia juga.. haha.. nasib tak kena saman..

berbaloi ke makan sini kalo dah kena saman.. ditambah dengan orang yang ramai.. 

fuh3.. 

tapi saya tak kesah kalo ada yang mengajak lagi.. haha.. 



nak tengok burger dia? gambo tu credit to google dari satu blogspot juga.. tak igt pulak aku nak kredit kat dia.. sorry amik pix ni.. 

hurm..tapi tadi aku order burger takde la sampai gini.. aku nyer normal je.. stil waras.. hahahaha 

p/s: 
tangan gatal nak tulis komen kat shoutout dia.. 

tolong garu kan buley?

hahahaha.. 


3 comments:

sweet life said...

bestnya...
nnti bawak aku leh?
huhu

lapar nyerr!!!
tak makan apa2 lagi..
dah pkul 12.45 tgh hari ni...

bahIRAh said...

waaa jelesss!! kite stay area sini je tp tak sampai lagi..

Khairahimo said...

sweet life: hehehe.. leh je aku bwk.. senang aja.. hahaha

bahirah: ye ke stay wangsa maju?? hehe.. gi la.. tp seyes kne alas pewot b4 beratur nk dpt kn burger ni.. haha..