Friday, August 13, 2010

hangin kus-kus


yaAllah.. ko sabo kan lah ati aku ngadap budak2 nih..

aku tak suka ar assist kelas undergrad untuk sem ni..

dari minggu lepas mereka2 dah start menaikkan darah haku.. huuu..

ok.. btw, aku bukan seorang yang ringan mulut.. mulut aku ni, ada emas.. jadi, aku marah ke tak ke, memang aku susah/TAK KUASA nak bercakap ngan orang yang takde kaitan ngan aku..

hmm..

gini citanya..

minggu lepas nyer klas, a bit tak teratur la.. sebabnya ialah, suma2 pc kat lab comp tu dah ditukar pada mic office 2007.. jadi, Dr. aku pon x bapa nak teror guna access 2007.. aku lagi ar.. taknah bukak pon yang access 2007.. almaklumlah.. dua2 old school.. huahaha..

aku and Dr. aku beriya belajar Access 2007 tu.. aku dok belakang skali.. aku leh nampak ar budak2 ni nyer skrin kan.. tapi, mostly, sume dok main2.. bukak facebook la.. saja aku tak sound.. sebab aku pon nak mahirkan guna 2007 tu.. kang diorang tanya2, tak dapat jawab.. takpe, aku bagi can korang bukak apa je korang nak bukak.. nanti next class, jangan harap ar..

sepatutnya, diorang pon sama2 lah belajar benda baru.. tapi ni tak.. yang dok kat blakang, betul2 depan aku, lagi macam harammm.. dok potong2 sayur lak di dunia maya.. pergh.. aku jeling, ckit pon tak ketaq.. takpe2.. aku takde masa nak tegor ko.. buang karen jek..

tapi minggu ni, jangan harap ar.. Dr. elok je laju explain kat depan, depa leh dok maen2 kat blakang.. memang nak kena tembak sekor2..

yang tak leh blah budak yang potong2 sayuq tu dok sebelah aku arini.. aku dok tengok skrin dia.. amboi2.. koleksi scarf lak yang dia tengok.. pastu, terkial2 nak bukak access.. memang SHITtake btul ar dak tuh.. bila aku tanya, ok ke tak.. (punya la baik aku leh tanya2 lagi.. aku ingat nak sound jek.. sabar2), dia leh wat dek jek!! kawan dia yang cakap ok.. ahh.. lantak kau la! aku pon berjalan2 menjalankan tugas aku sebagai penerima GRF..

budak2 kat depan ok.. yang kat blakang tu jek saja nak cari pasal ngan aku.. pasni depa wat lagi perangai, aku nak tanya nama sekoq2.. tengok ar markah assignment korang macamana..

seyes untuk kelas arini, aku hampir nak g depan and nak sembur sekor2.. walaupun agak ketaq, tapi macam nekad gak nak wat.. nak ugut2 gak pasal markah asignment.. tapi Dr masuk awal lak arini.. ciss.. terselamat korang..

Dr. dok explain kat depan, aku lak dok mencari sapa yang bukak facebook kat blakang.. ada ar 2 3 orang yang aku tegur.. sebab melampau sangat.. last week nyer class, kat skrin, kosong jek.. takkan class arini pon nak wat benda yang sama.. memang LEMAK ar korang.. yang lain2 pon ada gak bukak tapi stil leh dimaapkan..

budak2 ni bukan apa.. sumanye nak spoon feed.. apa korang ingat ini sekolah??

ini baru sistem maklumat.. lom lagi korang amik subjek statistical analysis and experimental design.. try ar wat SAS.. apa ar sangat bebanding access tu..

ruginya seseorang itu bila dia mengabaikan ilmu yang diajar didepan mata..

nak cari sendiri kompem ar malas kan, ni yang depan mata pon taknak ambik.. bodohnya kamu..

haih.. sabo2.. klas mggu depan aku nak tegur budak yang wat dek jek ngan aku tu.. doakan aku k..

p/s: saja letak gambo lelaki kacak.. aku tau ada orang yang suka.. huahaha.. :P

1 comment:

hyunnie said...

luv da pix..huhu~