Wednesday, August 18, 2010

rindu padanya

xleh blah ar lagu ni tetiba play kat player aku.. membuat jiwa aku kacau pulak.. huahaha..



semalam orang yang wat ati aku dup dap dup dap tu call.. ntah apa mimpi.. tapi diselitkan juga perkara formal dalam perbualan.. hehe..

pagi2 dah dapat mesej dari no yg tak diketahui.. frankly, ada sedikit berharap ia adalah that guy.. tapi it turn out to be orang lain yang ntah sapa2.. apa2 lah..

yang pasti, aku banyak kije..

chow..

p/s: seyes lagu tu membuatkan aku terus nak berblogging ni ha.. ciss..

3 comments:

Unknown said...

haha hati terusik la tu...

betul... rindu padanya... dia, mengimbau kenangan 8 tahun lalu. rasa mmg xleh lupa... huhu

Khairahimo said...

tau xpe yana!! huhuhu..

tp xleh nk g opis yana arini.. ada byk kije pending ni.. sok ada meeting progress!! huaaaaa~~ nak nangeh dah T_T

Unknown said...

hahahaha anda buat la keje anda... jgn mcm sy ni... dok melagho x abis2. owh meeting dgn Dr.Z erk... chaiyok!!! gambate!! fight-to-oh!!!~ p(^__^)q hahaha smua versi kuar ni...