Monday, August 9, 2010

menjelma jadi mesin pewangi

ok.. kul 10 tadi aku dah diganggu oleh mamat iran yang sibuk bertanya itu dan ini tentang supervisor aku.. tanya itu dan ini tu ok lagi.. tapi bau nyer.. masyaAllah.. aku leh pengsan derr.. dah ler diri sebelah aku.. kalo dia dok jauh, aku ok la lagi.. takde ar bau pon..

dia kuar jek aku dah spray2 ambi pur aku..

then dalam kul 12 tadi, elok jek aku kuar, dia masuk lagi.. jumpa abang long.. ok.. lantak kau la.. janji aku dah takdak kat opis nak cium bau ko.. hakhak.. aku nak bau alam sekitar pulak..

dalam kul 1 lebih, aku pon berjalan la pulang ke opis ni.. kat luar aku dah intai dah, abang long sorang je ada.. tapi tetiba aku terbau bau mamat iran tadi... pergh.. kuat gila sampai ke luar leh bau..

bila aku bukak jek pintu, bukan mamat iran tadi yang ada.. tapi ada sorang minah iran ni yang aku dari dulu takleh blah ngan dia sebab berbau, dok tercongok bawah air cond.. patut ar bau sampai luar..

seyes aku rasa takleh bernapas.. adoiyaii.. macamana la diorang leh tahan bau badan diorang???

aku tak selesa di opis aku sendiri.. kenapa kau perlu ada?? dah dekat 1 sem aku tak jumpa kau.. pergh..

aku chat facebook ngan adik aku.. adik aku leh bantai tanya,

"budak iran tu watpe?? jual karpet ke??"

huahahaha.. adeh2.. adikku.. mereka bukan macam bai jual karpet tu.. yang jual karpet tu tak pernah pon bau kambing macam ni.. adoiyaii..

ok2.. mungkin aku patut jawab kat adik aku,

"bukan jual karpet tapi jual kambing.."

sila lah pergi mandi.. Malaysia ni lom sampai tahap padang pasir lagi.. kalo agak2 tak mampu, petang2, gi je berjemur kat tengah padang tu.. mana tau, tup2 ujan turun.. free je mandi air dari langit.. takyoh bayor derr..

p/s: aku dah jadi macam mesin pewangi automatik tu.. yang spray2 ikut timing yang kita tetapkan.. hebat ar aku.. hahaha..

No comments: