Thursday, October 21, 2010

did i juz lost my trust to love?

i wish i can share every sadness with someone..

the ONLY someone..

tapi belum masanya..

and i've got no one i really can share everything..

bahu mereka bukan dicipta untuk berkongsi bebanan aku..

aku hormati itu..

dan cinta tidak menjamin hidup akan sentiasa bahagia..

not that i lost my trust to love..

cuma kadang2 jiwa ini bersangsi dengan perasaan indah itu..

kerana aku sedar, langit tidak selalu cerah..

cukuplah aku berhati-hati dengan melihat orang disekelilingku..

bahagia? hadir untuk seketika sahaja.. selebihnya, air mata yang selalu dititiskan.. cinta kah itu?

love suppose to be beautiful isn't it?

maybe they start to realize that they are from different planet after all..

tapi kenapa tiada persefahaman di hati?

adakah cinta tu penipuan semata-mata?

makin diuraikan makin kurang percaya aku pada cinta..

No comments: