Tuesday, October 26, 2010

my coffee prince

From left: choi han sung, han yu juk, go eun chan, choi han kyul

from left: choi han kyul, hong ajusshi, eun chan, ha rim, sun ki, min yeop

balik rumah weekend aritu dok marathon coffee prince..

aa.. i miss this drama.. i remember how angry the hero has been when he knows the fact that the 'guy' he likes is actually a girl after all..

and yang paling aku suka pasal drama ni ialah couple2 dia.. haha.. sangat jujur antara satu sama lain.. mungkin sebab salah satu couple tu dah lama bercinta.. huhu.. korang kena tengok la baru tahu.. huhu..

bila ko suka seseorang, ia macam dah jadi habit untuk ambil tahu pasal dia..

bila seorang perempuan yang suka berubah hati jadi sangat susah hati bila lelaki yang suka kat dia pulak berubah hati sebab lelaki tu tak pernah berubah hati sebelum ni.. hmm.. (kalo aku pon aku riso)

bila han seung dapat tahu eun chan ada suka pada han kyul, yu juk dengan cool nyer bertanya, "nak aku tenangkan kau tak?"

bila han kyul senyum tiap2 kali jumpa eun chan.. sinaran mata menunjukkan dia memang betul2 sayang kat eun chan.. (pandai diorang berlakon kan.. ciss)

"hyungnim ---> oppp-ppaa?" kekekeke.. comel la..

ok.. dah.. takmo cita lagi.. makin aku ingat makin aku tersenyum sorang2 terkenangkan cita ni.. hehe..

ouh.. nak cakap ni je..

kalau dulu, masa aku sekolah, kompem aku akan suka pada sun ki yang buat waffle.. sangat encem ok.. ada toncet.. watak dia macam watak manga.. haha..

tapi sekarang ni, bila dah besar sikit, aku lebih suka han sung or han kyul la.. macam eun chan, aku akan tertarik ngan han sung dulu.. suara macho beb.. baik.. sangat menenangkan bila bersama.. boleh cerita everything.. haha..

tapi aku akan pilih han kyul sebab han sung dah ada awek.. huahahaha.. tapi, mungkin han kyul pon aku tak mo kot.. coz he is way better than me.. dia patut dapat someone yang layak untuk dia.. haha.. poyo je haku..

so in the end, aku akan pilih lelaki yang sederhana je.. yang family nyer baik dan dia pon baik..

rupa paras tak penting dah bila kita dewasa..

tapi aku tak tahu la kalo lelaki.. ada je kawan lelaki aku kata rupa itu penting.. salah satu benda wajib dalam pencarian bakal isteri dia.. tapi ada jugak yang kata rupa cantik itu bersifat sementara.. heh.. jadi, pilih yang cantik hati dan budi nya..

;)

3 comments:

hyunnie said...

waa..my chan~ joha3!
x layan samshik lak ke?ahax..
aritu tgk kss kt animax tu..rindu gle r..samshik aah~~
those good old feeling..huhu.. =)

Khairahimo said...

ha.. deh.. my chan~~ ngehehe.. best kn.. i miss those feeling too.. sam soon dlu dh ulang dh.. hakhak.. suka ar cte korea.. ada feel..

hyunnie said...

huhu..tu la..syok la..
tbe tingat tgk goong xde sore..mute..
pn lyn je..huhua..best r..