Sunday, October 31, 2010

Life As We Know It


Sabtu aritu aku gi tengok wayang.. tajuk cite, life as we know it.. ok la cite dia.. romantic comedy..

josh duhamel tu dah la sedia hot.. hakhak.. aku kenal dia bila aku tengok cita transformers.. when in rome pon dia berlakon gak.. hotness2.. haha..

life as we know it ni cita dia pasal besfren pada holly and messer ni meninggal dunia dan dalam wasiat diorang, diorang mintak besfren masing2 untuk jaga baby diorang, sophie..

holly and messer ni dah sedia membenci antara satu sama lain sebab diorang rasa diorang sangat tak compatible bila besfren diorang ni soh diorang try untuk date.. haha

holly tak suka messer masa 1st date diorang, messer dah wat perangai.. lambat dekat sejam.. pastu baju lak stok2 mat motor sedangkan holly pakai dress waktu tu.. tapi bukan stok mat rempit k.. he's handsome with jacket.. hakhak..

aku sangat shidey time holly gi stesen polis bila kawan dia eksiden.. bila messer dah datang, dia peluk messer.. wuwuwu.. sedihnya bila hilang besfren.. T_T

time diorang jaga baby pon best.. nak2 lagi time nak bersihkan berak budak tu.. kekeke.. lawak ar.. masa baby tu make 1st step pon best.. ouh.. bestnyer parenting.. tapi tengok pon sangat meletihkan kan.. huhu..

then aku suka time holly soh messer try ngorat dia.. and without she notice, messer tengah try ngorat dia.. kekeke..

and aku suka time motor messer dijahanamkan oleh holly.. haha..

tapi aku rasa holly tak understanding bila dia marah messer buat muka toya.. dia tak tahu yang messer mess up kat tempat kije disebabkan sophie tu dok nangih2.. tapi aku suka bila holly mintak maaf bila messer balik ke umah.. huhu..

and again aku rasa holly tak bertimbang rasa bila dia melenting bila dapat tahu messer d promote kerja and terpaksa pindah ke phoenix untuk kerja tu..

tapi aku suka bila holly bergegas cari messer kat airport..

overall cita ni aku bg 3.45 bintang ar..

not so bad.. yang penting aku ada rasa teruja bila tengok.. takde la boring je.. hehe..

p/s: jangan tengok sammy's adventure.. tak best langsung.. tapi terasa macam nak tengok megamind.. hehe.. ada sapa2 nak ajak saya tak?? :P

No comments: