Tuesday, October 12, 2010

takziah

semalam aku buat shoutout yang aku tak suka budak2 kat fb post2 vid pasal eksiden on 10.10.10 kat km 223 melaka.. pada aku, vid2 ngeri macam tu sangat lah tak patut disiarkan.. walaupon alasan korang kononnya nak orang amik iktibar.. aku rasa sume orang pon dah tau the FACT yang driver tu RETARDED or whateva la kan yang korang cakap.. tapi.. benda2 macam ni, kesedaran masing2 ar.. orang2 yang speeding tu, korang ingat, tengok vid2 macam tu, leh insaf ke? takde maknanya.. len ar kalo korang gi ketok kepala sekor2 time depa drive laju2 tu.. ha.. tang tu baru depa sedaq..

aku geram je semalam bila one of my kosmet komen shoutout aku tu.. aku dah agak dah dia akan komen.. and aku jawab sebaik yang boleh untuk dia berfikir.. harap2 dia terima la.. takde plak nak argue2 ngan aku.. huhu..

semalam masa aku lalu kat kawasan tu, seriau aja.. and aku nak je update status fb aku.. tapi, 1 of my schoolmate, boyfren dia involve dalam eksiden tu.. and looking her updating her fb regarding her bf, kerisauan dia, so pity la.. tak sampai hati nak cerita apa-apa pasal tempat kemalangan.. tu la.. kemalangan tak berbau.. harap dia tabah..

untuk mangsa2 dan keluarga kemalangan ngeri tersebut.. takziah diucapkan.. bagi yang trauma dan cedera, aku doakan korang sembuh fizikal dan kuat semangat lepas ni.. amin!

1 comment:

sweet life said...

aku setuju dgn engkaw... pemikiran kelas ke 3.. kalo nak menolong ok lah gak.. ni sebuk nak rakam mangsa.. secara tak langsung mengaibkan mangsa.. tok sah layan org camni... saje nak dapat perhatian.. org tak fofulor lah katakan :P