Wednesday, October 6, 2010

nebes

aduh.. arini aku tergelabah.. sometimes aku sendiri pon tak paham dengan diri aku sendiri.. bila nasihat orang, bukan main pandai lagi.. bila tang kena batang idung sendiri, tak pandai lak nak control.. huhu..

jadi orang yang banyak dengar bebelan aku ialah kawan baik aku kat jepun.. ni la gara-gara selalu YM dia time2 kije.. masing2 dok cite problem masing2.. yang bestnye sebab problem kitorg pasal benda yang berbeza.. so.. give and take tu stabil la.. susah gak kongsi kalo dua2 alami problem yang sama.. nanti nasihat masing2 takleh nak pakai.. haha..

apa problem aku? biar lah jenny je yang tau.. yang pasti dia seorang yang sangat optimistic.. and apa aku boleh cakap, dia sangat supportive.. tak kesah macamana teruk pon kelihatan problem aku tu on that particular matter.. dia still kata ok.. and shud move on.. carry on.. and segala macam on.. haha.. oh! i think i really need to grow up and be patient and dont be so nervous.. haha..

tq jenny..

btw, agak2 spe tau apa aku tulis ni?

수가 막안 나시 ㅋㅋㅋㅋ

kekekeke.. teka ek.. huahaha.. nurul amira ahmad zakhi.. saya tau anda tau.. haha..

4 comments:

hyunnie said...

adoiyaii~ pe kes ni..

탁 볼엫 브랗...ㅋㅋㅋ

좋아요~ =p

Khairahimo said...

ㅋㅋㅋㅋㅋ

adeh2.. lawak2.. hahahaha..

nti klo nk umpat2 org leh r tulis dlm korean kn.. kekekeke..

aleya said...

tibe² sy rase..sy pon tahu...n guess what??? mcm sy nak dia gak...leh??? lalalalala~~

Khairahimo said...

haha.. ko nk sapa?