"Friendly Reminder: Yr Broadband usage is reaching the allocated 5GB/mth. Pls purchase additional volume or reduce your usage to avoid having yr speeds managed"
hell!
i juz want to shout at this celcom.. hey gila ke!! juz a few days ago, the line macam siput BABI.. and then you giving me this shit????
to whom should i complain when your company giving me this lembap-nak-mampus-servis! sebab takdak orang komplen, ko langsung tak appreciate customer ko kan..
oh.. company-company macam ni memang makan duit orang je..
i dont know if anybody pernah kena this kind of shit ke tak:
call tak sampai setengah jam dah abeh topup rm10.. memang gila! kalau dengan 1000 orang rakyat Malaysia terkena macam ni, kira ar brapa duit orang ramai diorang telan.. let me do the maths for you..
1 orang = RM10
1000 orang = RM10 x 1000 = RM10,000
memang gila kan.. lepas yuran Master for 4 semester ok!
tu baru dalam sebulan.. cuba kali 12bulan.. tak ke dah RM1ook dah tu.. isk2..
arghhh! tense!
aku bukan cakap celcom je ok.. company-company lain pon sama gak.. cekik duit orang.. tipu duit orang.. busuk punya orang! semua sama busuk!
p/s: paling tak leh blah kalau lembap+putus2.. rasa macam nak tembak jek muka sekor-sekor
ok.. whateva la.. aku give up.. gmail sikit pon taknak kasik muka.. balik-balik 'some feature fail to load'.. duh.. sok pagi jela aku email task yang supervisor aku bagi.. guna wifi fac lagi BAGOS dari BEROKBAND! weekkkkk!!!
2 comments:
sabar ekhh.. huhu...
ko complain lah kat celcom tuh...
mau kena sound tuh.. hehe
hehe.. ala.. macam tak kenal lak aku.. aku kat luar kan senyap jek.. mana reti.. kalo ko nak call kan bg pihak aku, aku sayang gila kat ko! ngehehehe..
Post a Comment