Wednesday, July 7, 2010

a moment to remember

aku rasa macam dah berhabuk gile blog aku ni.. nak update tapi takdak idea dan MALAS. hmm.. nak cita start dari mana eh..

oh.. aku pegi kuching tempoh ari kan.. best! 3 hari 2 malam.. terisi gak ar.. banyak tempat untuk dilawati.. ngahaha.. dan kat situ gak ada Chicken Hertz.. ngehehe.. orang yang tak pernah gi sarawak mesti tak tahu chicken hertz tu apa.. bayo RM17, dok ar ctu selama dua jam, makan la apa sahaja.. hakhak.. pergh.. sedap! aku paling suka Coleslaw dia.. memang terbaik ar! KFC nyer coleslaw tak sedap langsung! seyes cakap.. aku dah ar kelaparan ni.. semenjak Opismate aku takdak ni, makan pun tak lalu.. cewah.. haha.. selalu gaduh ngan dia.. tapi ni bila dok sesorang, rasa rindu lak.. ni kalo dia baca mesti terharu.. hahaha..

ha.. tau tak.. masa aku naik flight balik ke semenanjung aritu, masa dia take off tu, aku rasa tak sedap ati.. macam tak best ar pilot tu bawak.. tapi aku tak layan sangat perasaan aku.. then, after dalam sejam dalam flight tu tetiba telinga aku rasa sakit sangat.. aku rasa pressure kuat gila.. sampaikan aku rasa cuak.. teringat cite uncle yang aku berborak time nak pergi kuching.. pasal flight yang dia naik, kipasnya terbakar.. pergh.. seram-seram.. adik aku kata muka aku macam nak nangih.. ahahaha.. takda ar nak nangih pon.. menahan sakit and nak cekalkan ati je.. aku pegang je botol air yang nampak kemik, seolah-olah udara dalam botol tu dah takda.. tapi, sebenarnya, tekanan udara kat luar lagi tinggi dari tekanan udara kat dalam botol tu.. aku mula ar terbayangkan, telinga aku ni, jangan-jangan sat lagi kuar darah ke apa.. hahaha.. ni la akibat menonton cite sci-fi.. hahaha.. aku pandang je cabin crew.. kot-kot ar tetiba dia kata nak terhempas ke apa kan.. huahaha.. aku ni, mencuakkan diri sendiri je kan.. then masa nak landing tu pon rasa tak selamat.. terasa wing sebelah kanan senget sekejap.. mungkin sebab pilot tu kurang bertauliah kot, aku pon kurang pasti.. tapi that is the worst flight aku pernah naik.. bintulu nyer flight, way better.. seyes cakap beb..

then, senin aritu, masa anto adik aku balik shah alam, aku ajak mak ayah aku gi i-city yang orang dok kata lawo tu.. huhu.. disebabkan ada GPS, ayah aku layan jek karenah aku.. aku kan suka jalan-jalan.. hahaha.. lawo gak r i-city tu.. tapi aku rasa i-city tu lom siap sepenuhnya.. kalau dah fully siap, jangan harap ar dapat RM2 sekali masuk.. silap-silap, bayo ikut kepala.. nak bayo letrik la katakan..

then, aku sampai serdang, malam tu aku malas nak online.. akibatnya? nah! berlambak kerja kat email tu.. pergh.. terbakar kepala aku semalam.. arini pon terbakar gak.. tapi aku relax-relax je ar.. supervisor aku senyap jek.. dah taknak kawan ngan aku kot.. mesti dia cakap aku ni lembap, pemalas, kurang cerdik.. ngahahaha..

p/s: aku siap look up lagi pasal pressure tu.. dia panggil airplane ear.. g ar google.. airplane ear ni salah satu sebabnya ialah, flu! hahaha.. memang aku ada flu pon time tu.. ciss.. penat jek dok cuak.. tapi dasat gak airplane ear ni.. leh sampai rupture eardrum.. hoho..

p/s/s: sori takdak gambo.. malas nak upload.. hahaha..

No comments: