Thursday, July 29, 2010

hati saya suka..


treett treett

handphone aku berbunyi.. ada mesej masuk..

"Awk, ada kat ofice x?"

dari no yang tidak di save tapi aku tau tu sapa sebab mesej kat fon aku leh view macam kita chatting tu.. ada previous mesej dari orang yang sama..

"Sy tgh mkn. Huhu. Cik dh smpai ke?"

sebab i'm expecting something dari dia ni.. bukan suka2 ye nak jumpa.. nak jumpa sebab benda yang formal, atas urusan kerja..

"Cik x smpi lg la ni. cik mkn sorg jauh ke cik. k la cik, mkn la lu cik. cik da siap nnti cik msg la, cik dtg. hehe"

ok. aku tergelak.. cukup gembira dapat mesej yang berunsur humor.. haih la hati.. aku tamatkan mesejnya.. saja tidak membalas..

yaAllah.. Kau jagalah hati aku.. lindungilah diriku, hambaMu yang lemah ini..

ini pertemuan ke-3.. tiap-tiap kali mesti ada unsur kelakarnya.. hati yang kosong berasa sedikit terhibur..

p/s: untuk kawan2 saya.. jangan berharap apa2 ye.. this is just a feeling.. jodoh? hanya di atas yg menetukan..

1 comment:

Unknown said...

yo yo yo... ada apa2 kah yg yana tertinggal ni??? stori laaa... jom pillow talk!!~ hehe